Arrow Smart Kart



MUNGKINKAH AKAN LAHIR PELUMBA F1 LAGI? 

Zaman kanak-kanak tahun 80an lebih menghabiskan masa di luar rumah bermain polis entry, panjat pokok, bermain basikal dan bermacam2 lagi permainan traditional. 

Zaman itu berubah pada tahun 90an dan keatas, di mana kanak-kanak lebih terlibat dengan permainan video games seperti Playstation dan Xbox. Kanak-kanak lebih menghabiskan masa terluang di dalam rumah.

Kini teknologi semakin canggih. Dan yang terbaru adalah The Arrow Smart Kart  sangat bagus untuk kanak-kanak yang berusia dari 5 hingga 9 tahun. 

Mungkin satu hari nanti akan lahirnya pelumba F1 Malaysia. Kecenderungan dan didikan awal dapat memupuk semangat ‘race’ di dalam jiwa mereka. 

The Arrow Smart Kart menggunakan electric dan keupayaan untuk pergi selaju 19KMH dan sangat direkemen untuk kanak-kanak 5-9 tahun. Ianya diperbuat dari frame besi dan pedal boleh laras untuk anak anda. 

Arrow Smart Kart ini menggunakan 250-watt power dan boleh bertahan selama 45 minutes. Dan yang paling best ialah ianya boleh di kawal oleh ibu bapa secara remote menggunakan telefon bimbit Apple atau Android. 

Harganya mungkin cecah ribuan ringgit. Kami berharap ianya dapat dibawa di Malaysia. 


Produk dibawa oleh  Actev Motors http://actevmotors.com



Share on Google Plus

About Aku Blogger

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment